17 Nisan 2013 Çarşamba

Özgürlüğün Elli Tonu - E L James

Özgürlüğün Elli Tonu - E L James
Sonunda herkesin konuştuğu ve herkesin tartıştığı en iyi kitaplar listesinde yer alan Grinin Elli Tonu serisini tamamladım ve tamamladığım içinde mutluyum. Fakat büyük ihtimal bu serinin devamı gelir gibime geliyor. Büyük ihtimal de Gray’in gözünden anlatılır hikaye. Tutar mı tutar.

Serinin ilk iki kitabından Ana’nın aşkının sadece lafta kaldığını ve hiçbir fedakarlık yapmadığından şikayet ediyordum. Yazarda bunu görmüş ve serinin sonuna bir fedakarlık eklemiş. Sevdiği adamın üzülmemesi için ölümü göze alması güzel hoş ama bunu yaparken de yazar Gray’in tüm karizmasını bitirmiş bence.

Serinin üçüncü kitabı olan Özgürlüğün Elli Tonu’nda serinin ikinci kitabının sonundaki o kısa bölümden sonra ne olacağını merak ederek başladım. Kitabın başı oldukça sıkıcıydı. Bu kısmı okurken serinin ikinci kitabındaki gibi çok büyütülen tehdidin çok basit bitmesinden korkuyordum. Korktuğumda başıma geldi ve bu bir kez daha bana yazarın yaratıcılık konusunda ne kadar aciz kaldığını gösterdi. Sırf bu yönünü kapatmak için bu kadar sevişme sahnesi eklemesi de anlaşılır hale geliyor.

O kadar para varken bu kadar basit hatalar yapması Gray’in karizmayı çizmiş, bu kadar uzun kitapta anlatırken 2-3 sayfada olayı bitirmesi ile de yazar yine karizmasını çizmiş. Üç kitap sonrada Ana sonunda aşkı için bir şey yapması en azından olumlu. Artık Gray’i gerçekten sevdiğini biliyoruz. Sonunda!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder