11 Haziran 2015 Perşembe

Elveda Haziran - Sarah Jio

Sarah Jio’yu gerçekten çok seviyorum. Çok güzel kitaplar yazmasının yanında onunla bire bir tanışma şansını elde edebilmiş olmak sanırım onu çok sevmemde oldukça etkili bir unsur. Kendisinin tüm kitaplarını okudum ve her çıkan yeni kitabını da okumaya devam edeceğim. O yüzden Elveda Haziran romanını da sabırsızlıkla bekliyorum. Kitabın İngilizcesi çıktı ve İngilizcemin yettiği kadarı ile e-kitap olarak okumaya çalıştım fakat 15 Haziran’da kitabın Türkçesi de çıkıyor ve onu alıp okuyacağım kesin.

Aslında Sarah Jio’nun bir önceki kitabı olan Agapi bende biraz hayal kırıklığı yaratmıştı. Yine aşkı anlatmış ama önceki romanlarında olan o aşkın saf hali pek yoktu. Bir de Sarah Jio’nun alışıla gelmiş gizemi bu kitapta bulamadım ve o yüzden okurken biraz sıkıldığım. Ama yine de güzel bir konuya değinmesi çok güzeldi.

Elveda Haziran romanını o yüzden farklı bir duygu ile bekliyorum. İngilizcesini okuduğumda bazı kısımları pek anlamamıştım ama genel olarak güzel bir hikayesi vardı. Daha açık söylemek gerekirse masalımsı bir hikayeyi anlatmıştı. Belki hikayeyi yanlış anlamışımdır diye anlatmak da istemiyorum ama kitap çıktığında ilk iş alıp okuyacağım ve o zaman adam gibi anlatabilirim kitabı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder