25 Temmuz 2013 Perşembe

Saftirik Greg’in Günlüğü – Jeff Kinney

Saftirik Greg’in Günlüğü – Jeff Kinney
Kitabın daha doğrusu kitapların adını çok duydum. Ne zaman kitap almaya gitsem raflarda bu kitapları görürdüm. Daha sonra filmleri de çıkmaya başladı. Çocuk kitapları olduğunu bildiğim için almamakta ısrar ediyordum fakat sonunda bu kadar tutulmasının nedenini öğrenmek için aldım ve okudum.

Okudum fakat neden bu kadar tutulduğunu anlayamadım. Karikatürlerden oluşan kısacık bir kitap. Karikatürleri çıkartsan 50 sayfayı bulmaz. İçi bu kadar boş bir kitabın nasıl seri haline getirildiğini, nasıl filminin çekildiğini pek kavrayamıyorum. Sanırım yaşlanıyorum.

Kitapta bir çocuğun komik hikayeleri anlatılıyor fakat hikayelere dair bir detay yok. Böyle oldu diyor ve orada hikayeyi bitiriyor. Böyle olunca benim gibi biraz mantık arıyorsunuz ve bulamıyorsunuz. En azından devamını duymak istiyorsunuz ama yok. Skeç tadında kısa kısa hikayeler sunuyor. Bazısı eğlenceli bazısı saçma.

Zevkler tartışılmaz. Özelliklede kitap zevki hiç tartışılmaz fakat bana göre bir kitap değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder